party party

HL har fest imorgon. Jag har införskaffat en vinare till mig själv och jag är taggtaggtaggad. Mest för att mr.PBB kommer att vara där. Fan vad jag är nervös..

Det var helt otroligt härligt i skärgården och när jag och copo kom hem idag insåg jag hur jävla bruna vi hade blivit. Det var rödvin, båt, sol, bio, snygga killar, hög musik, cigg och tennis. Precis som det ska vara. Vi spenderade mesta dagarna med en speciell kille som oss ligger varmt om hjärtat. Han har blivit en riktig hunk nu på senare dagar.. Nått för nån av er tjejer? Gillar ni Björn Gustavsson är det här verkligen någon för er! Nej. Nu ska jag ringa slem och sen ska jag nog hoppa i säng för jag ska jobba imorgon. Ja, ni hörde rätt. JAG ska jobba. Men vafan. Det är självkart ett glamouröst jobb. Har man föräldrar med feta kontakter, så har man. //miss world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0