hemmakväll

Det är helt otroligt. Jag ringde HL nyss och avbokade vår date.(nej, jag är inte lesbisk. Date är bara ett uttryck som jag använder istället för "att träffas". Date känns lite mera.. Retro) Ikväll ska jag vara hemma. Sorry girl! Men min hals sviker mig och jag har nyss fått nys om en hothothot fest som ska hållas i helgen och det vore socialt självmord att missa den. Så jag laddar upp. Ladda upp för miss. World är att jag stanna hemma och bli frisk. För miss. World är aldrig frisk. Jag har alltid ont i halsen eller i benet eller i huvudet. Varför? Jo. För jag tar aldrig tid till mig att bli frisk. Egentligen borde jag ha stannat hemma idag, men jag hade en date med Copo och det säger man ALDRIG nej till. Daten med Copo slutade med nya inköp och mättad mage, som vanligt. Och nu sitter jag här. Utan planer för kvällen (ovanligt ovanligt), iförd stor halsduk och rosa mjukisbyxor med en ipren smältandes i magen. Jag ska vara fit for fight på festen. Det ska jag. /missw

Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Okej.

2008-07-11 @ 20:58:41
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Josie

Fast detta var ju inte mycket att hänga i julgranen

2008-07-11 @ 21:53:25
URL: http://thejosie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0