Planer för imorgon

Ja, jag är redan beroende av att skriva något för att jag har haft så mycket att säga -men ingenstans att skriva upp allt. Stor i orden, liten på jorden. Men stor i orden kan väl också vara en bra sak?
Imorgon ser min dag ut som så: Gå upp när jag vill med Jonathan vid min sida (Ni anar inte hur söt han är när han sover) för att sedan träffa mitt favoritpar: JH och Miss.W. Vi tänkte ta en fika och röka ett oändligt antal cigaretter. Och såklart har man på sig sina stekigaste pilotbrillor för att 1.höja fashionfaktorn 2. det är skönt att dölja sina svullna, bakfulla ögon 3. jag skiter i att det är molnigt, brillorna stays on!
Sedan får vi se var vi hamnar. JH och Jonathan skulle ha någon slags spelning imorgon på kvällen på Söder. Så då blir det väl dans och att försöka komma undan med lite oskyldigt flirtande med deras snygga, basspelande kompis Al.
So long! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0