jag saknar bara min man!

Nu är jag ensam hemma. Gör ingenting. Miss.w är borta på äventyr, jag antar att det är spännande utflykter med JH eller så är hon ute och dricker sig lagom full på någon cool bar (DRICK ÅT MIG!). Man vet aldrig med min vän, inte. Vi får se vad hon skriver senare.
Själv har jag inte gjort något särskilt idag förutom att fika, röka, jobba lite, röka lite till, träna på SATS med Miss.W och så har jag ätit middag tillsammans med min mamma. Sedan bar det av hem, för att träningen gjorde mig både trött och fick en otrolig saknads-attack efter Jonathan, som jag inte sett sedan imorse. Helt otroligt hur det där fungerar. Nu ska jag ringa hit honom för att titta på snyftar-film med mig.
Jag önskar er alla en jävligt trevlig kväll! Kisses /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0