Gråtkalas

Usch, förlåt för att jag inte har skrivit något. Och förlåt för att jag måste spräcka er illusion om att jag har varit på en cool bar och druckit drink efter drink (vilket iofs var planen för kvällen). Jag har istället haft en riktig gråtar fest med JH. Yepp.. Nu är det så att min bästavän på fyra ben, men tjock ullig päls och världens sötaste ögon, har dött. Flyttat här ifrån till himlen. Och jag har gråtit för min lilla ängel, Elvira, hela kvällen. Alla gånger jag borstat den toviga pälsen. Alla gånger jag torkat av de kletiga tassarna..  Jag kommer att sakna det och jag kommer att sakna dig enormt. <3
miss world, in tears

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är grejen med att ni har slutat skriva? Jag fullkomligt älskar eran blogg!

Come back! :)

2009-04-20 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0