Fyra personer faller pladask samtidigt

Är det inte rätt otroligt egentligen? Sånt som bara händer i filmer typ. Fast det här var nog bättre än en film, för jag har funnit världens snyggaste kille som heter Jonathan. Han är så jävla sexig. Hans mun är fan den snyggaste jag sett. Man dör i hans underbara läppar. Ja, kom lite av ämnet där men i alla fall. Jonathan är allt jag söker hos en man. Ja, ingen liten tönt-kille här inte. Ingen jämnårig fjant. Utan en äldre man med med erfarenheter om alltjävlating. Dubbel bemärkelse.

Jag ska berätta fem(tusen om ni har tid) fantastiska och unika saker med Jonathan:
*Han är den bästa lyssnaren efter Miss.W (ingen kan ju mäta sig med sin bästa vän) och som ni förmodligen vet: Jag gillar att snacka.
*När han tänder en cigg blir jag helt galen och vill att han stoppa in en cigg mellan sina underbara läppar och tända, om och om igen. Och sedan ska jag titta på i resten av mitt liv.
*Jag vet att ser man oss tillsamanns ätandes, hånglandes, skrattandes, bråkandes eller sjungandes så tänker man bara att vi är perfekta för varandra. Det är liksom: "Fan vilket snyggt par, jag måste bara ta en bild på dom, idealparet ju förfan!"
*Han är så rolig att jag en gång kissade på mig. Vilket var extremt pinsamt, men what the hell. Man kan ju inte gå runt och skämmas, det är väl bara ett synligt och luktande bevis på våran fantastiska kemi.
*Jag är kär. Och jag ska säga er, att kär blir jag aldrig. Jag känner bara att om jag inte får vara med Jonathan varje dag från och med nu, då kan jag lika gärna sitta hemma en lördagskväll. Inser ni då hur kär jag är?

/Copo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0