Förlåt för hundraelvte gången, snyggingar!

Jag vet. Jag vet. Jag vet att vi har givit våran älskling till blogg alldeles för lite kärlek. Eller ingen kärlek alls. Men nu. Nu har vi samlat på oss kärlek från lite allt möjligt och vi är redo att dela med oss. Med dom snuskigaste, roligaste, coolaste, konstigaste, mest glamorösa och efterlängtade nyheterna ni inte kan få ta del av någon annan stans. Bara här. Med mig, Copo, och den enda som är lika häftig som jag, Miss.World i spetsen. Och alltid högst upp i toppen. Fucking best helt enkelt. Vi är ready for action! 
Åh! Jag känner på mig att detta kommer bli så asskicking jävla bra! Håll ut, vänner, vi kör hårt redan idag och nu ska Miss.W berätta en berättelse, nästan som tagen från en jävla fariytale. Jag överlåter berättandet nu!

Bara random snygg kille för att förgylla söndagskvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0