vad har hänt?

Okej, att skriva att "såå mycket har hänt" utan att berätta vad är ju som att låta julklapparna ligga framme så att man kan se dom tre veckor innan julafton. Plågeri, helt enkelt. Och sånt gillar vi ju inte, så jag kör som missw och skriver lite vad som faktiskt har hänt!

Vad som har hänt med mina kompisar:
Ja, som det redan är nämt bröt jag med en kompis som jag egentligen aldrig var riktigt nära med. Alltså ingen särskild ledsen min från mitt håll. Jag har också träffat några gamla vänner som jag inte träffat på år och dar, vilket var trevligt. Annars håller jag mig väl till mottot att bara lägga ner tid på de jag vill lägga ner tid på. Folk som jag känner att jag vill umgås med! Och så har jag lärt känna en del sköna människor via ett löfte jag gjort i sommar.
Och så den här tjejen som jag var riktigt bra kompis med i höstas, IR, som visade sig vara någon jag verkligen inte kunde lita på. That's it, tror jag.

Vad som har hänt med mitt kärleksliv:
Ojdå. Well, det var en gång den här pojken som raggade på den här flickan (jag) och de träffades för en kaffe och han var så gullig och osäker och hade haft en sån fin frisyr. Ägget kan vi kalla honom. För när han klippte sig var det inte en lika vacker syn. De träffades fler och fler gånger och allt verkade gå riktigt bra! Så fort flickan kände sig osäker sade hennes vänner "Du får inte bajsa på det här. (Ja, de använder sådant ovårdat språk ibland) Tänk på LH gulliga lilla röst!" Och där. Där var hon fast. Och när hon var så säker på att han var bra, att dom var bra, fick hon veta något som inte var lika bra. Han var kär. Jättekär! I sin bästa tjejkompis. (!!!!!!!)
Sex veckor av ilska mot denna pojken vid namn LH. Sex jävla veckor tog det innan den stackars, stackars flickan fick en ursäkt av LH face to face. Visserligen var det den finaste ursäkten hon någonsin hört, och visserligen dog hon inombords när han kramade henne. Men jag förstod då, det jag förnekat så länge. Det fanns ingen chans att vi skulle kunna räddas.
Värsta historian va? Men inte bara med det, gott folk! Det finns också en kändis. En kändis som jag stöter på lite här och var och alltid har ögonkontakt med. En kändis som jag trodde var A-killen. A-killen som jag såg förra sommaren och blev hopplöst kär i. Och den kändisen lade till mig på en community som vi kan kalla ansiktsboken. För den heter ju så, fast på engelska.

Vad som har hänt med mitt utseende:
Det har inte förändrats så himla mycket, tror jag. Kanske att jag sparat ut håret rätt mycket och att jag blivit kvitt en grå sak jag hade i munnen för ett år sen. Jag har skaffat brillor också. Och en jävla massa nya kläder. Men annars inget speciellt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0