Think of the things we never did

Min pappa har köpt ny bil, ny båt, nytt hus. Min pappa tycker om att köpa nya saker. Gärna lite för dyra saker. Det har gått i arv. Jag älskar att köpa nya saker. iPhones, kläder, smink eller bara inrednings-stuffs. Det får mig gladare, starkare och lite bättre för ett tag. Samma sak är det när jag gör något nytt. Alltifrån att åka till ett nytt land till att pierca mig på en VÄLDIGT exotisk kroppsdel. Pengar är inga problem för mig. Dock är beroendet av att få det där ruset av de saker jag har nämnt ett problem som kan bli illa i framtiden då inte pappa betalar längre. Men vafan. Vi måste unna oss saker här i livet. Som min syster som hade shoppat med mamma och pappa idag. Jag kände en glädje för henne när hon bad mig komma ner och hjälpa till att bära upp några av hennes 8 kassar. Och sen var jag ju lite glad för att jag säkert kommer att få låna ett par av hennes nya kläder.  /miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0