Svar på fråga

Vi har fått en fråga om vem Loop är och det ska jag med glädje förtälja för er. Loop är en kille som jag och copo (oj där var jag nära att skriva ditt riktiga namn) har delat en massa med. Vi har delat flaska, cigg, täcke, jacka och till och med korridor med denna gosse. Och han är vad man kan kalla: en riktig hunk. Han har ruffsigt hår, just like copo gillar, ganska snygg klädstil, lyssnar på extremt bra musik, exakt vad jag själv gillar och är allmänt snyggsnyggsnygg. Han får tjejer att falla handlösa till marken med bara en blick. Han drar en till sig med ett ord och trosorna av en med en mening. Och det är typ allt. För hans personlighet är väl kanske inte den roligaste, men jag hade lätt inte bangat på en omgång med honom igen. Jag vill bara förtydliga IGEN-et.. Inte för att skryta meeen.. Jag säger det bara en gång till : Igen.
/miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0