Sovgott

Jag tror jag har feber. Jag gjorde rätt i att stanna hemma ikväll. För jag har feber. Och när man har feber, då stannar man hemma, right?
När jag har feber kan jag inte sova. Jag kan heller inte sova när jag tänker på en viss person: mr.PBB. Jag förstår inte varför jag har blivit så besatt av honom på så kort tid? Kanske var det för det som hände för ca 48 timmar sedan? För 48 timmar sedan så gick jag med honom hem till en av mina bästa vänner LL. Vi höll varandra i handen och även om det inte kändes så märkvärdigt då, så är det något jag sent kommer glömma. Du i dina chinos och jag i mina tighta jeans. Det var en ganska kylig kväll i förrigår. Men du gjorde den varmare. Du gör min varmare. Och det jobbiga med att skriva detta är att jag VET att du just nu sitter med någon annan i ditt knä och har inte en tanke på mig i raggsockor,mjukisar och en te-kopp i högsta hugg. Du är du. Och du är impulsiv och du bryr dig inte om så mycket annat än dig själv och du är målinriktad och du är underbar och fan vad jag vill ha dig. Jag sitter här bland Louis Vuitton, chanel, gucci & guess och vill ha dig, DIG. Jag skulle kunna sälja fan alla mina märkes grejer för att få dig i stundens hetta. Och jag vet vad Copo tänker just nu. Att det här är typiskt mig, för fan vad typiskt mig det är. Jag vill ha det som är oåtkomligt, men jag är för stolt för att kämpa. Så därför sitter jag har med min kopp te, värkande hals och musik på högsta volym. Och om du skulle messa så skulle jag svara så kyligt som möjligt, för att indikera att jag inte bryr mig. För varför ska jag bry mig? Det var en evighet sen vi höll på. Eller 48 timmar.. But who's counting?

miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0