Sleep tight

Jag är trött i huvudet. Och snart ska jag sova. Snart.
Men jag kan inte sluta tänka, för jag tänker så otroligt mycket vid den här tiden på kvällen. Min hjärna är helt överbelastad och jag måste återigen ställa mig frågan: Vad gör man om man har varit kär i någon och det är över men man efter mer än en månad fortfarande tänker lika mycket på personen? Vad fan gör man då? Om man fortfarande hoppas lite fastän man vet att aldrig, aldrig? Vi är som katten och råttan. Helt omöjliga ihop. Det är så sjukt det här att jag inte vet vad jag ska säga. Eller göra. Jag tror inte det finns något för att göra saken bättre. Man skulle ju kunna försöka på att vara vänner, men jag vill inte hamna i all drama som redan finns.
Jag gillar (och det är inte med stolthet som jag erkänner det) LH, LH gillar sin bästa tjejkompis, hans bästa tjejkompis gillar Loop som är LH's bästa killkompis. Och vem Loop gillar är okänt. Förmodligen ingen eftersom han inte behöver gilla någon för att get laid, if you know what I mean. Ja, så ytligt kan det vara.
Så tillbaka till frågan. Vad gör man? Vad fan gör man?

Som tur är så har jag faktiskt en reserv in case of emergency. Och detta, det är ett coe.
Det är något med brunt, lockigt hår, inte sant?


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0