Saknar mr. Pbb och copo enormt

Ja, som rubriken lyder så saknar jag mina två livskärlekar extremt. Idag har jag (nerkladdad i hawaiian tropic) solat mig sönder och samman, bara lite sådär för att inte behöva vara något annat än snyggast på stranden när jag imorgon badar i medelhavet. Yes sir. Nu lämnar även jag Sverige, såsom Copo och mr.Pbb. Jag har haft kontakt med Copo och hon lovde att inte bli FÖR brun. Just nu kollar jag på sex&the city movie i väntan på att mitt tevatten ska koka klart. imorgon bitti sätter jag mig i en taxi och kanske att jag skriver innan det. Kan dock inte lova något!

Idag hände något väldigt konstigt. Ir och hennes gamla vän fjortis-Tve som jag aldrig någonsin har pratat med tidigare tog kontakt med mig. De ställde tre frågor. Hur mår du, Vad gör du & Hur går det med mr.Pbb? Jag har aldrig tyckt om Ir eller Tve så jag ville egentligen svara : Fuck you, Fuck you and Fuck you. Men väluppfostrad som jag är svarade jag artigt och trevligt på frågorna och tom frågade hur det var med dom tillbaka. När dom fick höra om mitt förhållande med mr.Pbb så ville dom här två vidriga flickorna med fel färgton på pudret träffas. Men nej. Nej Nej Nej. Jag vet vad dom ville veta. Dom ville pumpa mig på fakta om mr.Pbb. Men nej. Här kanske jag kiss'n'tell men jag skulle aldrig, ALDRIG skvallra om mr.pbb med två tjejer som båda har haft honom i säng (ja, det förklarar ju hur bra vänner dom är) och jag tror ingen av dom riktigt kom över honom. Så nej. Ne, Ir&Tve. Jag tänker inte ringa när jag packat klart (som jag gjorde för ca två timmar sedan. Packningen bestod av 15 klänningar, 5 par shorts, 2 kjolar, 2 par högklackade skor, 5 bikinis och typ hundra linnen och t-shirts. Samt smink och hygien prylar, ipods,mobil,kamera&uppladdare. Och böcker.. Massvis med böcker.) och ja det är jättekul för mig att vi är tillsammans ni behöver inte upprepa det något mera och fuck you. Fuck fuck fuck you two.  Det är så jävla svårt att hitta riktiga tjejkompisar. Jag är så glad att jag har min copo. En tjej med stake.
Nej, återgå till att smörja in mig med doftande krämer och hälla upp mitt te i en stor, härlig kopp.  HA-HA säger jag till er som ska stanna i Sverige. Det varma vädret vänder nu era jävlar. Dock inte i det land jag ska till. Aahh härliga medelhav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0