Okejdå.. Ett inlägg till!

Bara ett till.. Hehe.

Ja vad ska man skriva. Kan inte sova pga sommarens alla heta partynätter som totalt vänt om dygnet för mig. Ska upp om bara ett par timmar, men min fina breda och nya säng ser inte alls frestande ut. Jag kan meddela från mr.Pbb att han har det toppen bra i heta Spanien och att han saknar mig enormt, såklart. Min hud är överfuktad, så det ligger liksom ett lager fett som liknar typ.. smör över hela mig. Men hellre det än torr. Håret mitt är så välborstat och jag har t.o.m plockat fram vad jag ska ha på mig för kläder imorgon(idag). Copo är omöjlig att få tag på, alla böcker är nedpackade samt alla sex&the city avsnitt. Dock ligger hela F.R.I.E.N.D.S-boxen här brevid mig och frestar lite.. Ja, vad ska man göra när allt är gjort. Kan inte ens fixa mina naglar något mer eftersom de är alldeles tunga av allt vårdande nagellack och nagelbands sörjor. Nej.. Det får fan bli friends nu. Orkar inte ringa och fråga om nån vill träffas eftersom jag har satt på mig siden-nattlinnet och hela ansiktet är täckt av en ansiktsmask.. Och faktiskt börjar jag bli lite trött nu. Nej! Nu blir det är cigg och sen hopp i säng med vänner.

ciao! NU ÅKER JAG/ miss. world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0