Myskväll med mysig(a) person(er)

Idag så har jag varit ute och seglat lite = solat. Det har varit en härlig, solig dag som blev ännu härligare när det trollades fram skumpa på skutan.
Ikväll har det hållts myskväll hos en nära vän till mig. Det var mysigt, det är ju därför det kallas myskväll? Särskilt mysig var en person som vi härmed kan kalla Ax.
En sak jag jag fick reda på idag, som inte var lika mysig, var att killen som jag alltid kommer älska (ni vet. Mr. Pbb) har slagit till igen. Strulat till det med hans ex som jag tänker kalla mutta härmed. För faktiskt så är hon inget annat än en stor mutta. Dock en mycket talande mutta, och dom är ju sällsynta så det är klart mr.Pbb vill ha henne. Ja, för alla dom som vill ha en mutta som man både kan stoppa kuken i och som underhåller en tills man spyr kan ju räcka upp en hand! Okej, ta ner händerna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0