ms World består

Jag är här. Jag är nu. Jag är äldre. Jag är mognare.

..Och jag är redo att skriva MER!
Sedan sist jag skrev (I februari) har det hänt en hel del. Nej, inte en hel del. Det har hänt en hel ocean av saker. Både jag och Copo har gråtit, skrattat,blivit frälsta(Eller nja. Den saken kan man diskutera), druckit,träffat nya människor,fått bra betyg och fått sommarlov. Nu är det sommarlov.

Vad som har hänt med mina kompisar: Jag och Copo har gjort oss av med hon som störde och hängde efter oss. Det var ett kallt krig emellan oss och henne ett tag, men nu verkar det vara lugnt. Vem orkar hänga upp sig på sånna saker? Jag är nu även bra BRA kompis med Slem som ska få ett nytt namn: LKAL. Hur? Jo, men killen insåg tillslut att det inte var nån idé att stalka mig. Det skulle ändå inte bli nått. Särskilt inte sen jag träffade mr.PBB. Jag har även brutit kontakten med de flesta av mina fest-polare. En vänskap kan inte vara uppbyggd på att man enbart kan lita på att hon/han håller i ens hår när man spyr, men inte kan hålla en hemlighet hemlig. Jag har dock inte övergett mitt festliv, nej. Det är ju JAG. Utan jag har bytt ut dom mot skönare, mer avslappnade personer som man kan både snacka och supa med. Jag känner mig nöjd med min vänskapskrets. För nån jag vet alltid stannar är min kära Copo. Då spelar inget annat nån roll.

Vad som har hänt med mitt kärleksliv: Ni minns mr.PBB. Killen som jag inte kunde erkänna att jag var kär i. Han tog mitt hjärta med språng. Vi var tillsammans ett par månader, men gick skilda vägar när vi insåg att vi ville olika saker och hade mer saker som skiljde oss än vad vi hade gemensamt. Han finns fortfarande i mitt hjärta och jag tror att jag finns i allafall i en liten del av hans.
Sen jag och mr.PBB broked up så har jag fått erfara en massa nya killar också, självklart. Det här med att vara deppig och sörja i flera år är inte min grej. I alla fall inte att sörja öppet så länge. Och jag har träffat(eller träffat och träffat. Den här killen har varit i min och Copo's närvaro i ca 6 år och i ca 5 av dom 6 åren har jag haft en "hemlig" crush på honom) en kille som är så snygg att jag blev knäsvag första gången jag fick ögonkontakt med honom. Och vad nu en Copo kommenterar om det här så kan jag säga till er alla på en gång: HON BLEV OCKSÅ HELT YR I PALLEN FÖRSTA GÅNGEN HON FICK ÖGONKONTAKT MED HONOM. Det var dock ett år sedan, nej, mer än ett år sedan. Nästan två!
En annan snygg pojke är en av mina och copo's gemensamma vänner Le's gelikar. Han är en riktig goding, han.

Vad som har hänt med mitt utseende: Man kan väl säga att jag bytte stil ganska radikalt under blogg-uppehållet. Vissa anser det vara posetivt, andra negativt och jag tycker bara det känns härligt. Och jag känner mig lika bea-utiful nu som jag gjorde då. 

Nu ska jag äta en godgod middag med min älskade familj och sedan träffa HL för lite skvaller updates, drinkar och klädbytningar. ciao /ms. World
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0