Mr.Pbb är värd två av mina närmsta vänner

Jag har förlorat två av mina närmsta vänner pga mr.Pbb. Dom samtycker inte med mig om hur underbar han är utan hävdar motsatsen. Dom påstår att jag bara kommer bli sårad och säger saker som : "Hitta nåt nytt , (miss.world)! Varför testar du inte nån ny?" & "Jag är bara så besviken.. Allt du har sagt om honom!" Jag vet att jag har snackat en hel del bakom mr. Pbb's rygg och jag har inte bara sagt bra saker, om man säger så. Men jag är så himla kär! Jag är så kär att jag blir rädd. Jag är livrädd för att bli lämnad. Så har jag aldrig känt förut. Då har jag känt : Hm.. Det här var kul. Men när ska jag göra slut?
Jag har inte en tanke på att bryta med mr.PBB. Det vore som mitt egna självmord. Och självmord sysslar inte så glamourösa flickor som jag och copo med.

Angående copo. Hon har farit iväg på en resa med tre andra och kommer hem om en vecka. Hon åker inatt, vi får se om hon avger något adjö.

Någon som också åker snart är jag och Mr.Pbb. Mr pbb åker på natten till iövermorgon med hela killgänget ner till en villa i södra europa. Eftersom mr.Pbb är lika partykåt som jag är jag lite orolig. Men bara lite. Jag åker själv.. På måndag morgon med ett par vänner till mig. Det ska bli härligt att bättra på brännan ännu mer. Nu ska jag smörja in mig själv i min nya dyra kräm skickad från frankrike och sedan ska jag ut och träffa LE (se namnlista). Vi ses på arlanda /Miss World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0