Ljuva livet, darling

Inget vidare glassigt väder idag heller. Synd är det, men ingen värre skada skedd eftersom både jag och mw sticker på utomlandsresor strax! Det betyder först och främst en sak: solbränna. Och såklart mat, dricka, havsbad, snygga killar. Och så vidare. Men det är ett tag kvar till dess.

Innan det ska jag hinna:
-Åka till tre kompisars landställen.
-Åka till mitt eget landställe med två vänner.
-Festa helt galet hårt tills solen går upp på skärgården.
-Kanske försöka bli vän med LH, man kan aldrig få för många vänner, right? (Även fast det i detta fall är en dålig idé, jag vet inte riktigt.)
-Njuta av sommarens alla brunbrända pojkar med lite för ruffsigt hår och söta ögon.
-Dra till mitt och mw's hemliga badställe som vi hittade förra året. Om vi nu kommer ihåg vägen så att säga.
-Träffa BT som jag inte sett sedan i höstas, eller något. Vi var best mates i lågstadiet och blir oslagbara när vi väl träffas!

Tror det var allt för stunden. Later!

Det är något med sånt här hår. I'm just sayin'.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0