Kontaktannons

Okej, vet ni vad. Min brors kompis köpte cigg till mig idag. Underbart! Behövde inte betala ett öre och mw fuckade up mitt anti-rökande igår. Well fuck you. Och tack till kompisen. Hehe.

Jag sitter fortfarande och klurar på gårdagens fråga. Vore det dumt att bli vän med LH? Kan verkligen inte komma på ett bra svar på den frågan. Och jag vet inte helt säkert om jag vågar, eller, om jag borde ta mig in i något som jag snart kommit loss ur? För ja, jag är extremt trött på att ständigt behöva grubbla över saker som redan är gjorda. Gjort är gjort liksom. Men när fan ska jag hitta killen som är lika fabulous som mig själv? Jag menar. Sen när blev det så otroligt svårt? Vart försvann all the good ones?
Om du, ja, just DU, har någon aning, var vänlig ta kontakt med mig.
 
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0