kan inte låta bli

1. Han är inte bra för mig.
2. Han är inte bra för någon.
3. Han har blivit helt otroligt ful.
4. Han är kär i någon annan.
5. Han ljuger.
6. Han baktalar alla som finns att baktala.

1. Jag kan inte sluta tänka på honom.
2. Jag kan inte sluta tänka på honom.
3. Jag kan inte sluta tänka på honom.
4. Jag kan inte sluta tänka på honom.
5. Jag kan inte sluta tänka på honom.
6. Jag kan inte sluta tänka på honom

Okej, jag måste erkänna en sak. Om du inte har någon lust att läsa om känslor och sådant trams så sluta genast.
Idag på ett ställe jag aldrig någonsin varit på förut under mitt lilla träningspass satte jag mig när på marken och började gråta. Det var helt öde och jag lyssnade på en fin låt. Jag vill inte tänka mer på honom nu. Jag har varken tid eller ork att tänka mer på honom längre. Så hur i helvete kommer det sig att han ändå tar så otroligt mycket plats när han inte är närvarande? Som om han satt bredvid mig och kunde läsa mina tankar. Men jag vill inte få någon tröst av honom, jag vet att han suger på sådant. Och jag vill inte höra något av honom. Jag vill bara glömma allt. Så varför kan jag inte?

Jag måste ut i världen och träffa nya killar med fina rumpor. (Ja, det är något med butts alltså.)

/C

Kommentarer
Postat av: Jennie

gah hatar killar :/ men det är bra att gråta, man behöver de efter att ha träffat en idioot.

2008-07-13 @ 21:15:21
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0