"jag ska sola tills jag får cancer" citat från mig själv

Hahaha! Jag skratta i typ fem minuter när jag läste copo's förra inlägg. Betyder det att det är jag eller hon som har dålig humor? Idag ska jag i alla fall till landet, enbart för att solasolasola och dekorera mitt rum där. Sedan ska jag ta min båt till vaxholm och meet some old friends och sen kära vänner får vi se vad framtiden kan bjuda på. Någon som jag är sugen på att träffa är Ax. Jag drömde om honom i natt och jag har en grej för att drömma våta drömmar om personer som jag slumpvis träffar dagen efter. Dock så var mr.Pbb också med i drömmen, men det förtränger vi nu. Så! Nu har jag på mig bikini, chinos och brillor. I med mp3'n så drar jag. Jag ska bli så sjuuuukt brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0