I want it this way

Vilken terrible uppdatering vi har åstadkommit. Smisk på oss.
Det har hänt rätt mycket sedan sist, inte sant, MW? (Nicka på huvudet nu. Såja. Duktig flicka.)
Men eftersom det mest handlar om MW och Mr.pbb så överlåter jag berättandet till henne. Skriv när du ser det här, bastard! Hihi.
Vad händer nu? Jo, kläderna är på och snart ska jag lägga en litenliten makeup. Sedan ska jag ut på äventyr! Med en viss DI. Lite otippat kan tänkas, men jag kör bara.

För er som följt med ett tag vet att N var en great, big love för mig i tidig ålder. Vet ni vad? Han har utvecklats -åt rätt håll. Jag såg en bild för några dagar sedan. Coulda woulda shoulda. Nej då. Jag ska inte. Men kanske en alternativ kompis? Han är ju sådär jättesnäll. En liten pussy. Då får jag bestämma. "I want it this way, I want it that way" Och han kommer bara nicka lite osäkert och svara: Hehe. Okej..Eller?
Hahaha. Yeah right.

Jag tycker att ni är jättefina. Glöm inte det. Söta, rara och alldeles jävla undebrara!
Puss och kram vi ses på stan, don't we?
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0