Hon är så jävla tråkig bara

Söndag morgon och jag är redan uppe! Fantastiskt bra av mig.
Vad tycker ni om headern vi fixade ihop igår runt tvåtiden på natten, only for you. Och för oss själva förstås. Det är ju ännu roligare att skriva på en snygg blogg. Fast ärligt talat är bloggen ett av dom (nej, jag kan fortfarande inte använda de och dem) få ställena där utséendet faktiskt inte spelar sådan där jättestor roll. Men lite ändå, kan man ju tycka.

Ang. MW's inlägg about the Looploop så är han faktiskt inte sådär jävla snygg som hon får honom att framstå som. Tycker jag. Men egentligen: vad vet jag? Jag blev fan kär i ett ägg så jag kanske inte är bäst på att döma. Men han, Loop, ser ganska vanlig ut egentligen. Jag tror att MW mest gillar honom för att han har lite rockstar-feeling över hela sig, fastän han är jämnårig med oss båda två. Jag riktigt hoppas att han leker lite med LH's bästa tjejkompis. Visserligen känns det hemskt att säga men jag gillar verkligen inte henne. Har aldrig gjort, och kommer förmodligen aldrig att göra.
Nu ska jag beskriva henne:
Hon är sådär jättejättesöt så att man bara stör sig. Supersöt näsa n' stuff. Hon är lika snäll som Bamse och har fan ingen attityd. Kommer inte med några egna skämt eller för ett samtal på bra sätt. Jag citerar MW som för några dagar sedan sade: Hon är...hon är luft! Hon syns inte, men hon är med. Och hon gör inget fel så att man kan störa sig på henne.
Det stämmer mycket väl. Hon gör inget. Hur tråkigt är inte det? Att alltid bara follow the flow. Men som sagt, hon är varken trevlig eller otrevlig. Hon är varken cool eller totalt supernördig. (Läs: Jag är waaay much cooler)
Hon är bara så jävla tråkig.


/Copo.
När jag tänker på henne blir jag som denna figur. And I don't mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0