hehehe

Jag är full.. mycket full. jag ser alltid suddigt men jhag skirvier ändå. det här är till copo: JAG ÄLSKAR DIG!
idag har jag strulat me d en kille som var söt, men jag kommer nog aldrig skriva om honom här i bloggen igen så jag ger honom iunget smeknamn. festern spåra ur så jag gick hem. men dnu ska jag till min granne. hon är jöttesnäll. hon får heta kaninen, hahaha copo kommer fröstå!
det var föresten jtätekul på festen. juag har dansatr så mycket att jag ahr ont i fötterna och jag har druckit lite för mycket moët.. shot asså. hejdå

det här är en konversation memllan mig och en ganska gullig kille som har varit väldigt på nu på senaste tiden. men jag har äntligen vågat langa dissen., Detta är en del av vår konversation, titta vad jag kan fixa&trixa äben fast jag är lull lull lullig
ska svoa mycket imogorn, är ensam ehmma då. ska bli sköööööööönt,

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0