en sak till!

Jo, och en sak till. När hela familjen + systers äckliga vänner åkte hem från landet idag så stannade vi till för att köpa lite provianter. Så fort vi gick in så gick jag för att köpa en cola och sedan gick jag och valde ut ett x antal tidningar innehållandes mode och skvaller. Jag blev snart tillsagd att be snorungarna komma till kassan. Jag hittade dom vid godiset. Efter en stunds diskuterande om livet (eller tjafs mellan mig och min syster) och beundrande av min systers väns skor så tittade jag upp från skoriket och mötte en väldigt, väääldigt snygg killes blick. Han var kanske inte min stil direkt, men denna snygghet hade inga gränser. Det blev genast mycket intressantare att vara på landet och jag ska snart tjata med mig copo så även hon får skåda denna skönhet.
//miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0