All you need is love!

Hihi! Oh ja det har hänt en del. Men först ett big ? (huh) till Copo. DI? Är det den jag tror jag det är? Hon den där lilla, glappkäftade? För det andra: Nej copo, NEJ! Inte N igen, förfan. Han är ju snudd på bög.


Mr Pbb. Mr. Big. Mr.Right? Oh ja. Han är min mr. Right. Och jag är hans miss world. (och eran också, såklart)
Otippat? Ja! Oväntat? Nej!
Det är så rätt som det kan bli. Mr. Pbb + Ms. World = Så rätt som det kan bli! Kan det bli så att ms. World blir Mrs World-Pbb? Nja.. Det kanske vi ska vänta med.. hehe. Jag känner hur jag flummar runt nu bara. Men folk! Nu.. Snart.. Ska jag lägga upp första ledtråden till vem jag (miss. world) kan vara. En bild. Hihi, är det inte spännande? Det tycker jag!  Kanske kommer ni avslöja min identitet på en gång.. Haha, nej, nu ska du inte vara orolig Copo. Jag tror inte ens du skulle se att det var jag. puss på er alla. nu ska jag ladda upp bilden, och sen gå och träffa drömprinsen: mr. pbb
/miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0