Världens bästa begår också misstag.

Nu är jag seriöst jävligt rädd! Miss.World, du får inte, som alla andra, begå misstaget att falla för Mr.PBB. Nicht git.  Snälla, du har ju facit framför dig, jag vill inte se dig sårad. Speciellt inte av honom. He's not good for you. Och det, min vän, är dessvärre sanningen. Du kan inte blunda hur länge som helst.

Å andra sidan förstår jag delvis. När man väl är kär, ja, då står man där. Redo att ge allt, kämpa intill det sista och blir tillslut en riktig missbrukare. Man kan helt enkelt inte få nog. Men ser man det som alla andra ser det hur lätt som helst? Nej, man blir förblindad. ( I detta fall inte förblindad av dess skönhet, eftersom Mr.PBB är långt, lååångt ifrån en skönhet) Eller så vill man inte vakna och inse att det faktum att man är drogad. Kanske gillar man känslan. Ingen mår ju dåligt av att vara glad, glad som aldrig förr, hur fan kan man bli det av ett exempelvis SMS, gästboksinlägg, liten gest med handen, ett litet sött leénde fyllt av hemligheter som bara väntar på att bli avslöjade? Jag önskar att jag kunde få vara i Mr.PBB´s tankar för en dag. Kanske är han inte så dum som han ser ut? Kanske är han så dum som han ser ut. Well, well, time will tell, time will tell.

När jag läser raderna jag själv åstadkommit har jag ingen aning om vad jag tycker. Tycker jag illa om honom? Jag kan ju inte direkt påstå att jag är något big fan då han har sårat en nära vän, allt för många gånger. Men tycker jag illa om honom? Förra sommaren kan jag ju inte direkt säga att jag tyckte illa om honom. Vad har han egentligen? Vad har han som är så speciellt? Vad är det som gör PBB så eftertraktad? Kan någon tala om det för mig, för jag har aldrig fått ett rakt, simpelt svar. Så, cut the crap om att "han bara har det". Har vadå? Vad har han? 

/Desperat, förkyld Cosmopolitan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0