This sucks.

Nu när jag inte skrivit på några dagar kanske ni tror att jag tuppat av? Eller kanske tror ni att jag har varit alldeles för upptagen med att hälla i mig champis och hångla upp gregiska gudar. Det är inte sant, tyvärr. Jag har varit b to the usy med att plugga till något jävla skitprov som jag förmodligen kommer glömma allt om efter två sekunder. Hopplöst.
Well well, uttrycket "man lär sig något nytt varje dag" stämmer till viss del. Jag har gjort några upptäcker idag i vilket fall.

* Skolsyster är inte så dum i huvudet.
* Man kan aldrig äta för mycket.
* Att be män vid sjutton års ålder att köpa mensskydd är lika dumt som det är sant att 1+1=3. Resulterar i Libresse-maxi-bindor.
* Vaktis har haft samma tröja sedan år 1992. Jag är övertygad om att han inte tvättat den heller.

Nog med updates som ingen bryr sig ett skit om (oj vad optimistisk man är idag!). Nu måste jag fortsätta med MVG-kriterierna.

/Copo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0