Miss World fortfarande glassig

Nu har jag skrubbat ansiktet så hårt att jag nästan lyser röd. Bort med allt smink från helgen. Bort med all kvar glömt acnemedel. Bort med all rök som fastnat i ögonbrynen. Ny vecka, igen. Ny chans att känna sig lika skitig på söndagen. Nya rykten att sprida. Nytt skvaller att höra. Men samma person kommer jag att sakna under skolveckan. Mr.PBB. Det är förjävligt att vi inte går i samma skola. Och samma person kommer jag att skolka ifrån språk och matte med. Det är Cosmopolitan, det. Och samma person kommer jag att vilja strypa när hon svansar efter mig och Cosmo. Och samma person kommer jag att vara så dryg som möjligt emot. Det är Slem, det.

Upptäckter ikväll:

*Även om man inte svarar på Slems sms så slutar han inte ringa. Och om man inte svarar då heller så ringer han igen. Den killen finns det verkligen inget stopp på. Jag kommer fan ta och slå ihjäl honom snart.
*Min rumpa passar utmärkt i jeans med mycket stuffs på bakfickorna.
*Jordgubbar gör en inte lyckligare.
*Inte choklad heller.
*Jag tror jag ..saknar.. PYTTELITE Mr.PBB, har inte hört av honom sedan klockan halv fyra i morse. Och det är självklart inte han jag saknar, det är hans redskap.. Såklart!
*Tamponger är världensbästa uppfinning.

/Miss world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0