Man kan skriva fel även fast man har facit i hand.

Ser ni nu hur underbar hon är, älskade CP (världensbästa förkortning på Cosmopolitan) Det som är lite synd att ingen kan se hur underbar hon är eftersom det står på unikabesökare: 2. Och det är CP och jag,det.
Men som sagt, ja, jag har facit i hand. Och CP är blind eftersom hon tydligen inte kan se vilken grekisk-gud mr.PBB är. Så sexig så man dör. har aldrig velat ha någon så här mycket i hela mitt liv. Nu får vi se vad framtiden kan bjuda på. Jag vet i alla fall att min mor kommer att bjuda på ett nytt par efterlängtade jeans om bara några timmar eller så.

Sakna mig nu inte för mycket, för jag ska hitta jeansen som får min rumpa så snygg att mr.PBB och alla andra med sexiga magar tappar andan. Och ni andra också, för den delen.

/Miss.World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0