Idag, kära läsare

Så var jag med om det som från betraktarsyn måste ha sett ut som det osexigaste man kan se. Men dock inte från min synpunkt.
   Ett par. Killen ungefär 2 huvuden längre än tjejen med bestämt lekfull blick. Tjejen med lysande ögon och röd näsa och kinder. Brottas runt på golvet på ett internetcafé som två barnungar i en sandlåda. Kompisarna gämrar sig och gnyr om att dom ska sluta vara så barnsliga. Tjejen skriker av skratt och näsa droppar av förkyldnings-snor. Slem gämrar mest av alla. Tjejen kittlar killen till han tar tag i hennes händer och slår henne med dom. Sedan kom ägaren till cafét och sedan var leken över.


Herregud, varför skriver jag det här ens. Jag har varit med om det här förr, för fan. Med andra killar! Jag orkar inte tänka på mr.Pbb nu, måste ringa någon annan med manligt kön så att jag kan rensa mina tankar, herregud. Jag bryr mig inte om honom. Jag behöver bara sex!
/Miss. W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0