Ibland kan det vara rätt mysigt.

Om man inte märkt att det regnar är man med all säkerhet dum i huvudet. Jag kan ändå gotta mig med att det inte är så jobbigt, så länge jag befinner mig inomhus med:

* Soppa! Jag har shoppat soppa idag, varm sparrissoppa. Oj, vad äckligt det lät.
* Ben&Jerry's Peace of cake-glass. Och ja, du läste rätt, Peace.
* Duntäcken som jag begraver mig i så att bara ögonen och näsan blottas. Och så munnen så jag kan äta, såklart.
* Halva Sex and the City boxen kvar att följa, kommer Carrie och Big få varandra tillslut? Det återstår att se.

Det, ni, det är livet i ett nötskal. Och så min lilla apa på axeln (miss.world) såklart.
/Co


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0