Hej och välkommen till glamourens-och sanningensvärld

Hej alla glada,fina,fula,dumma,arga,snälla,elaka,sluga,sliskiga and so on.
Du ska vara mycket mycket glad att just Du får läsa i våran blogg. Ja, det ska du.
Jag tänkte presentera mig själv. Här framöver kallar jag mig för miss.World. För mig minus finnar, lår och näsa är faktiskt miss world i ett paket. Jag är ärlig, och det kommer jag bevisa i de framtida inläggen. Jag älskar sex,mat,kläder,sprit och cosmopolitan, den andra författarinnan för bloggen som har de snyggaste benen i världen och är min bästa vän. Tillsammans lever vi separata liv i Stockholm där vi raggar och dumpar. Gråter och Skrattar. Shoppar och spyr. Och äter tills vi spyr. Fast, det där sista stämmer nog mest in på mig. Cosmopolitan har förmågan att hålla maten nere, även om hon ätit a way tooooooo much. Och ja, även fast jag är så glamourös och rik så att det glittrar om mig så går även jag på dass och gör både ettan och tvåan, ska ni veta. Hoppas ni kommer ihåg våran blogg nu, för uppdatering kommer ska ni veta!
PUSS/ Miss.World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0