Gårdagen

Igår var en härlig dag. Efter att självständigt pluggande stack jag,copo och några andra tjejer och gick på stan. Jag köpte en klänning på Mango och dyra underkläder från Victoria's. Dessa ska bäras ikväll på den fina middagen vi alla ungdommar i stockholm ska gå på(vi som håller ett rikemans-mått,alltså). Dit ska även mr.PBB, och därav de nya underkläderna. Man vet aldrig med honom. På kvällen var jag på en myskväll med mr.Pbb och flera. Jag gick dit med fnittriga tjejer och gick hem med berusade&fnittriga tjejer. Ojoj, alltså. 

Jag måste rekommendera för alla dom som har råd och inte råd: www.asos.com helt underbar sida för oss shopoholic's. Nej, nu måste jag klä på mig. Jag ska träffa Copo och vi ska vaxa,noppa och plocka oss till kvällen. Och vi måste sista-minuten torka våra "ört-cigg".
/Miss.W

PS: Igår sa mr.Pbb att han älska mig, jag svara att jag älska honom också. Men det gör jag inte!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0