trots illamåendet ..såå!

Jaoo, trots mitt grova illamående så tänker jag berätta hur hösten hetaste fest gick till, för ni stackare som inte var där. Dock är min tolkning inte som alla andras, efter som jag fysiskt var väldigt närvarande med psykiskt var långt åt helvetet borta:

Vi alla, vi var en hel del folk och alla var underbara, höll till i en lokal i centrum. Det koncumerades en hel del alkohol tidigt på kvällen eftersom jag och copo var tidigt på festen(eftersom vi hade ordnat den, för vi känner ju till ordspråket fina kommer alltid sist. Och, ja, vi kommer alltid sist, i alla lägen förutom just igår.). I början var det bara ganska irriterande människor där, men efter några drinkar var dom helt underbara dom med. När festens roligaste gäster kom (där bla mr.PBB och copos kära rödtott Tr, i know you love him innerst inne. Jag hörde till och med att det sa klick när i första ögonkastet. Varför skulle han annars sjunga för dig? Även om låtvalet inte var det bästa..) var jag redan full och jag har bara svaga minnen av vad som hände innan jag senare på natten gjorde det en partyprinsessa som jag måste göra, men måste göra det tyst så att inte folk i ens närhet äcklas. Jag gjorde det dock inte tyst, men hetingar som jag kan göra felsteg dom med. Jag spydde. Och jag är så glad för att jag har copo, hon är den bästa vännen man kan önska sig.. Nu när jag tänker efter undrar jag lite om jag fick spya i håret, men jag har för mig att ingen nämnde att jag luktade spya.. Efter det var det bara att dricka mera drinkar så var jag i hamn igen. Jag hade roligt, så mycket jag kan minnas. Och jag gjorde bort mig(som vissa kallar det) med mening. Folk skrattade inte åt mig utan med mig. Och vad roligt det var. Tyvärr kan jag inte nämna några detaljer, eftersom jag inte minns några. Sorry.

Nu ska jag ta och vila lite, äta lite glass och planera nästa party till nästa helg. Synd för er som missar det. Jag kommer inte missa det, Copo kommer vara där och för hoppningsvis Tr.&mr.Pbb.

Och Copo, det är OK. Om Tr. hade varit lite snyggare så hade jag nog också blivit kär i honom. Ni är så perfekta tillsammans! Och till er andra, kom ihåg: Life will smile for you om du bara ler tillbaka. Jag ler så att mitt ansikte nästan spricker och vem vill inte leva mitt liv?

/miss.World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0