Skvallra mera!

Ååh, visst är det underbart med skvaller? Just nu sitter jag med en latte i handen på ett internetcafé inne i stan. Är lite rädd att någon ska kika över min axel och se att det är just jag som skriver på denna blogg, att det är jag som är miss. World. Så för säkerhets skull har jag på mig de största solisarna och döljer munnen bakom min stora kaffe kopp..
Hmm.. Vart ska jag börja?

Minns ni fröknarna Piff&Puff som jag berättade om i all hast här nyligen?
Jo, som rykterna går så har fröken Piff blivit dumpad av sin lite för många år äldre kille för en yngre tjej med långa slanka ben och stark kajal som håller till vid Östermalms trakterna. Fröken Piff måste ju såklart vara förkrossad, men det är nog ingen som rikitgt bryr sig om. Inte ens fröken Puff.

Fröken Puff har nya, dyra boots. Som rykterna går har hon snattat dom, usch och fy och blä! Man vill verkligen inte ha en snattare i sin bekantskap. Hellre att man är bästis med en Get än en snattare. Och för att krydda upp våran vardag med extra glans har fröken puff gjort abort(smutsigt,smutsigt,smutsigt gjort) samtidigt med fröken piff! USCH FY OCH FÖRFAN! Inte konstigt att fröken piff blev dumpad! Hon och äckel-puff sitter ju nästan ihop.

Slems vän Kall hade offentligt sex med en stackars oerfaren.. 94a!!!!! Jag ryser av bara tanken att mogna män som honom juckar emot en stackars .. hur gammal kan hon vara? 13 åring! Stackars barn. Hoppas dom hade skydd.

Fröken Tutt som byter kille lika ofta som hon byter lakan gjorde graviditetstest i skolan. Stackars Ninni som var tvungen att hålla i koppen hon kissade i. Fröken Tutt var inte gravid, men har hon inte tänkt på att efter så många gånger hon har haft sex oskyddat och aldrig blivit gravid så kanske hon är impotent eller nått? En vanlig människa skulle ha varit smäll-gravid vid det här laget.

Min och Copo's nära vän NuttTutt (haha, bästa smeknamnet) har blivit tillsammans med en riktigt Prins. Eller han var en riktig groda innan NuttTutt la tassarna på honom. Efter första kyssen så förvandlades han till en Prins.. Eller?

Rykterna tar aldrig slut, men dock tar dator tiden här på cafét det. Ha det bra nu så ses vi snart igen med en Cosmopolitan i handen eller varför inte en vanlig Cider?/ Miss. World.


Kommentarer
Postat av: Pepsi

Kan ni inte ge oss lite mera detaljer om personerna så att man kan ana om man känner dom! :)

2007-10-23 @ 20:50:58
Postat av: C

Önskar att jag kunde, men ack nej!

2007-10-24 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0