Rödtottar, rykten och vodka.

Inom loppet av ca en månad har jag fått uppleva tre helt olika människor och personliheter med en likhet: Hårfärgen. I detta fall är den röd. Hur kan tre människor som är så jävla olika vara så lika?
T.ex:
Låt oss kalla den första för Tr. Denna kille var mycket rolig. Fick alla att skratta och hade en störtskön röst. Jag skulle lätt kunna bli kär i honom om det inte vore för att han, tyvärr, inte alls ser bra ut. Och ja, utséendet är inte allt och yadayada. Vet ni vad mitt svar på det är? Cut the crup goddamit, för det gör det fan visst det!

Nummer två kan vi kalla för Rabbit. Namnet säger förmodligen det mesta, det är svårt att se skillnad på R och en kanin när R skrattar. Sorgligt men sant. Jag har inte fått något vidare omdöme om R, men han verkar vara rätt snäll.

Tredje killen kan vi kalla för..tja, varför inte för Kev? Haha. Kev har väldigt mycket fräknar, citrongula tänder och är väldigt tystlåten. Han hade en hopplös crush för Miss.W och hajade inte ens vinken när hon ignorerade honom totalt. Alla dessa pojkar alltså, men det är såklart helt förståerligt.

Okej, det var första ämnet. De är inte alls lika, inte på något sätt, men det är allt bra skumt att man stötte ihop med tre små rödluvor på så kort tid.

Nu till nästa. Rykten. Vem vill inte höra de senaste, färskaste nyheterna om, tja, egentligen vem som helst? Okej, här är grejen. Nu har en person, som inte alls var närvarande på tillställningen igår frågat: "Hade du kul med Tr igår?"  Herregud. Alla har fått för sig att jag är helt nerkärad i honom nu, vilket inte alls är sant. (Och då kanske du nu tänker: Men herregud människa, varför lägger du ner tid på att skriva om honom då? Get a life, biatch!) Well well, ville att ni skulle ha det helt klart för er. Och nej, det är felaktigt att mina ögon lyste när jag tittade på Tr. Det är en ren lögn, för det gjorde dom (förhoppningsvis) inte. Men ifall de gjorde det är det endast pågrund av mängden alkohol jag hällt i mig under kvällen, vilket inte var så lite. Det, och inget annat.


//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0