OHYEY! Miss. World är på TOPP!

Ja, kära vänner och underståtar. Visst har jag inte skrivit på ett tag, men det är för att jag har varit fuuullt upptagen med:

- mr.Pbb, det är ju fan pinsamt så lång tid jag har hållt mig kvar vid en man.
-
Shoppa med pappas heliga kort, eller hm, det där var Copo som har gjort!
- Gett min underbara, maravilloso copo för LITE kärlek. Detta ska det bli ändring på.
- Ännu mera mr.Pbb.....
- Sluta röka, host..
- Försökt få mitt hår att se så plastigt ut. Nej, jag har inte extensions, sluta vara så avundsjuka!
- Supit mig både lullig och redlös. Ohyes.
- Fått höra både det ena och det andra om te.x  fröken Piff och fröken Puff. Fröken Puff kan man inget annat än hata, Men fr. Piff är faktsikt helt OK ibland.
- Försöka kräva tillbaka min musik från fröken Tutt.
- Plugga och fått nästan högst betyg i hemskaste ämnena, Obs! Nästan.
- Gått på premierer och fnissat åt alla ovärldsvana med min Copo och resten av patrasket.

Jag vet inte vad jag ska säga mera, förutom att imorgon blir det ett enda stort kalas för bara minminmin ära. Det känns underbart. Undrar vad jag får till mr.Pbb.. Jag måste faktiskt erkänna att om jag inte får nått av honom blir jag ytterst besviken! Jag är värd minst ett par chanel-örhängen

/The one and only, Miss.World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0