Let's be friends.

I'm very sorry för att jag inte skrivit något på ganska länge. Ber om ursäkt då jag är helt övertygad om att du och du och du där, ja precis du, har gråtit dig till sömns varje natt på grund av dålig uppdatering. Nu blir det dock andra bullar.
Idag är dessa saker först på min kilometerlånga hatlista:
1. Fula människor. Kan de inte bara ha sopsäckar på sig så jag, som är så vacker slipper se dessa monster. Tehe.
2. Snygga männsikor. Inga förutom mig och Miss.World får vara snygga. Eller, det är klart, det är det oerhört få (läs:ingen) som är, men i alla fall.
3. Tjejiga män. Vad är detta? Hur kan ni, flickor/ tjejer/jäntor/kvinnor tycka det är helt OK om en pojke/kille/gosse/man sminkar sig eller gillar att shoppa mer än dig? Huha, är det bara jag som ryser av tanken?

Nu märker jag att mitt dåliga humör börjar skifta lite mer i uruselt så kan jag med glädje förtälja: Miss.World har fått Mr.PBB att tappa andan. Jag tror inte det är så lång tid kvar tills stjärnorna verkligen börjar skina. Och då menar jag verkligen skina, lika klart som efter att en kaffekopp blivit diskad av Yes. Detta bådar gott.


/Copo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0