Leka livet non-stop.

Livet flyter verkligen på, jag genomlider alla tråkiga dagar, alla roliga dagar, alla dagar då man känner sig kärleksfull, alla dagar då man har PMS och mest vill döda alla som kommer i ens närhet, dagarna då man är fullkomligt lycklig utanpå och inuti och alla dagar man är jävligt ledsen med eller utan anledning.
Idag har jag i alla fall motionerat väldigt mycket, vilket kan ses som en både för-och nackdel.
Fördel: Hejdå hundratals kalorier, hej bra kondition!
Nackdel: Efter mycket möda och stort besvär är man så hungrig så man måste äta. Mcdon..nej, såklart menar jag att jag åt en meny bestående av Oxfilé, klyftpotatis, bearnaisås, vitt vin och alldeles för god dessert. Alltså får man säga hello till alla tusentals kalorier man nu lagt på sig.
Livet är verkligen som en cirkel. Men nu måste det fan hända något, för jag är trött på att trampa runt, runt på samma stigar. En riktigt rolig händelse, lite action för fan! Det skulle jag då inte tacka nej till.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0