Från size 0 till size 4. Uppdrag slutfört

Ja går rakt på sak: Jag är skakad!
Jag är chockad, skakad och road av dessa uttalanden om min nya kroppsform. Ja, kanske jag har gått upp ett par kilon, och nej det är inte för att jag är gravid. Kära vänner, man måste gå upp i vikt för att passa min vinterkappa, och du ser blek ut i de morderna gråa stickade koftorna om du väger under 40 kilo. Jag har passerat 40 kilo-gränsen nu, och min läkare hoppar och hurrar. Jag med, jag känner mig vintermysig. Jag är vacker både tjock som smal. Så därför ska jag svara på frågorna som har hoppat upp lite här och var:

- Nej, jag har inte gått upp i kilon av p-pillren.
- Nej, jag är inte gravid och nej, jag har inte precis gjort en abbort.
- Nej, jag har inte frossat i Pommes.
- Nej, jag har inte problem med att gå eller att röra på mig.
- Nej, mitt sexliv har inte upphört.

Inte nöjda? Ställ en fråga då i kommentarerna!
//miss.World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0