första ? av miss.world

Alltid när man är på topp blir smällen när man hamnar på den normala nivån igen (som för min del också är väldigt hög. Är man född bortskämd så är man). Varför? Varför finns dessa män som kan krossa hela en själv när de inte ringer. Och när dom inte ens ger en en blick för mycket. Jag vet att jag kan få bättre, jag kan få det mesta. För när jag vill ha något, då tar jag det. Och det med lätthet. Har du gått ur mitt grepp nu på mindre än 24 timmar. Och varför undrar jag ens? Du har ju bara inte ringt på några timmar, varför bryr jag mig? Håller jag faktiskt på att bli det verbet som jag har lovat mig själv att aldrig bli? Jag kan få allt, jag borde egentligen ligga och prata med någon annan än dig, mr.Pbb, just nu. Ligga och fnittra och trollbinda som bara jag kan. Få dom att säga att jag är så speciell, för det är jag. Jag är unik. Det kanske du också är?
   Vi är så lika mr.Pbb. Och det kanske är just därför jag ligger här och bara väntar på att du ska ringa, smsa eller vafan som helst! Jag håller ingen mer kär än mig själv (Förutom Copo, förstås) och nu kommer du och är nästan som en kopia av mig fast av manligt kön. Är det därför jag ligger och trånar. Nej, nu måste jag ringa något ex, någon tillgänglig. För jag vägrar VÄGRAR att bli.. Ja, du vet.
/miss.w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0