5 önskningar:

MIna fem önskningar för dagen är:

- Att min über snygga, splitter nya ipod mini video ska komma hemskickad snart. Det är något som saknas när inte den finns här!
- Att jag kanske ska sluta bli så blyg inför andras föräldrar, och att mr. PBB ska sluta vara så blyg inför mina.
- Att dom hemska töntarna ska låta mig vara ifred någon gång! Särskilt en som har varit efter mig sedan mellanstadiet. Jag får rysningar bara jag tänker på dig, leave me alone!
- Att få lite tid för en efterlängtad utlandsresa med Copo
- Att min fest till helgen ska bli riktigt lyckad, men jag behöver förstås inte oroa mig. Mina fester går alltid utmärkt till!

allt för mig ikväll, dags att plugga lite C-språk. Kinesiska är inte alltid lätt! /miss. world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0