Utvärdering


Okejdå, kanske inte riktigt då det är den allra sista höstlovsdagen. Här är en utvärdering som är obligatorisk för oss baktalare. Observera, Miss, obligatorisk.

Veckans..
Bästa
: All ledighet, det finns fan inget bättre.

Sämsta:
Att lovet gick lika snabbt som en helg. Usch och fy.

Coolaste:
De som vågar klä ut sig till något rikigt roligt under halloween-tiden. Sticka ut ur mängden playboybunnys och tappra, men ack så desperata försök på att vara sexiga.

Jobbigaste: Kalla mig barnhatare, ja, gör det, men usch vad jobbigt det är med alla småglin som gör en döv veckan ut när dom för fulla muggar skriker: BUS ELLR GODIS? Va? Vad vare du sa, sa du? Kuk eller horis?

Snyggaste: Om det inte vore för den lilla ålderskillnaden det är emellan oss skulle jag nog inte banga. För det är klart jag skulle få honom om jag ville. ;) Yes, jag talar om J to the ude Law.

Stilikon: Jag säger då det, Sienna Miller, alla jävla gånger.


/C

Kommentarer
Postat av: Alice

jude law e heet =D

2007-11-04 @ 15:10:30
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: C

Javisst är han det? ;)

2007-11-04 @ 15:11:32
URL: http://baktal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0