Uttråkad, så vi kör på impuls!

Idag fick jag värsta paniken, när jag gick med några vänner ut på skolgården. Fyfan, va tråkigt allt är. Hela mitt liv är stabilt, om man bortser från ett antal stalkers. Men sånt är jag van vid. Jag var så uttråkad att jag fick den största impulsen i mitt liv: JAG SKA TATUERA MIG!
Så jag drog med mig Gren,Angie och Copo och bara gjorde det. Det gjorde ont. Inte mycket, men lite. Men nu har jag ett litet hjärta som kommer hänga med mig hela livet. Den är söt. Och jag hoppas jag inte kommer att ångra mig, men jag kan inte lova nått. Dock kan jag inte säga vart den sitter, eftersom det skulle avslöja min identitet. And that's my secret.
//miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0