Ta åt dig, förfan.

Jag får inte ihop det här. Hur kan du sitta och påstå att det är vi som har förstört våran relation, vi som har lämnat dig, vi som har varit oäkta och elaka? Du var den största delen till allas osäkra spel, och du vet det nog mycket väl. Jag vet att det säkert låter fel att lägga skulden på en enda person, men ur mitt perspektiv är det ingen annan som är skyldig till allt som har hänt. Vi som grupp var inte menade för varandra. För dom delar man mådde dåligt tog över delarna då man verkligen mådde bra.
Nu mår jag skitbra. Och jag är säker på vem jag är, vilka som jag vill leva med och vilka som är värda att lägga ner tid på. Du är inte en av dom. Och jag är inte ledsen för någonting som hänt. Det enda jag är ledsen över är att du har allvarliga fel i huvudet. Men det kan inte åtgärdas. Jag antar, att det helt enkelt är så du är. Stackare.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0