På kära Copos order

Just nu sitter jag i taxi hemifrån släkten. Jag mår lite illa av att skriva när jag åker samtidigt, men vad gör man inte när ens gulle-C vill att man ska uppdatera bloggen. Ja, veckan gick jävligt snabbt, men ack så underbart. Det har hänt en massa, och pga det så har jag inte hunnit uppdatera bloggen.

Veckans..
Bästa
: Det finns två saker på den här punkten;
1) Mitt och mr.PBB's sex-maraton, helt underbart såklart.
2) Alla söta och gulliga killar på festerna. Men bästa festen var i fredags, helt klart. Tack för den kvällen flickor och pojkar(mest pojkar)

Sämsta:
Att jag inte hunnit spendera så mycket tid med Copo och jag fick mens i slutet av veckan. FUCK

Coolaste:
Att jag ALLTID hamnar på samma fest som Slem-is. Usch och blä. Det är ganska coolt ändå hur man binds samman även fast man har gjort slut för en evighet sen. Och sen som Copo nämnde, alla som inte klär sig sm bunnys på halloween(även fast jag var en med öron)

Jobbigaste: Alla dessa fejk-fulla fjortisar som klänger på allt för gamla pojkar och försöker komma in på fester som inte alls har med dom att göra. Stackars, stackars er säger jag bara. Det är så hemskt hur de går runt och super bort sina liv allt för tidigt. Och sedan är det jobbigt hur man ser på sina föräldrar, dom sitter hemma på lördagar och äter ute på söndagar. That's their lifes. Det där komemr bli mitt liv. Snart, om bara några år är mina partydagar över. De dagar som jag verkligen älskar. I wanna be forever young. Det vill jag verkligen. Men snart är det dags att tänka på karriären, barnen, hus och make. Och kanske hund. Jag vill inte fastna i det träsket. Visst, jag vill ha barn. Men jag vill inte ha barn som kommer emellan mig och baren. Finns det några sånna barn? Finns det? Nej..

Snyggaste: Åh, tja.. Jag träffa på ett par hunkar i veckan, men den som leder ligan är från överklassen och hans namn.. Vi kan kalla honom Rolle. Han är skitsnyggig, om man bortser från skorna. Och sen alla snyggingar från den amerikanske serien Gossip Girl. Men den serien har väll ingen missat får jag hoppas?

Stilikon: Fan dig Copo som alltid ska ställa sånna frågor som jag inte kan svara på, Jag har ingen stiikon. Jag kör mitt egna race.

Tack för mig, nu är jag snart hemma och innan dess så ska jag köpa en chai latte. Det är faktiskt jävligtgott, när man har vant sig vid smaken.. Typ, gröt. /Miss. World

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha. javisst att det är du ;)

2007-11-06 @ 13:24:57
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0